Home sweet... Nää

Var ett tag sen jag skrev, har inte vart hemma på ett tag så jag har inte riktigt funnit ro till att skriva.
Men nu är jag hemma efter ett par sköna dagara hos Hanna och hennes pojkar.
Ensamt är väl dagens ord tror jag, för det är precis så det känns här hemma.
Vet att jag inte är ensam, men när ute känner jag mig sjukt ensam.
Gjorde inte det tidigare, men nu.. Så just nu LÄNGTAR jag bara till flytten till Västerås!
Men det är ju BARA 3 månader tills det blir nån flytt... Jaja, hoppas att den tiden går lika fort som tiden gjort hit tills.

Snart, snart, snart fyller jag år, om exakt 18 dagar!
Känner lite glädje över det, men samtidigt så känns det som att jag blir super liten.. :S
Sen blir jag 23 sen 24, jaja, då kan jag lika bra fylla 30 känns det som...
Även fast jag inte känner lika stor glädje över att fylla år som jag brukar så ska det firas!
Firas med vänner och god mat och dryck!
Så är det bara!
:)

Wiggo ligger och sover och snart är det dags för mig att göra lika så, men innan det ska jag bjuda på nån bild och sen slänga mig i duschen.




 
 
 

 En gravid Ulle :)

 

 

 // Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0