Sun

Vaknade upp och såg att solen sken, äntligen fint och varmt väder! :)
Idag tror jag kommer bli en bra och skön dag, ska försöka vara ute så mycket som möjligt med hunden som jag ska vara hundvakt åt, fortsätta plocka och rensa bland gamla saker, hänga ut tvätt, städa.
Har en hel del på schemat idag, känns skönt att ha lite och göra.
Något annat som känns skönt är att jag känner mig lite piggare! Wohoo!
Har vart så sjukt trött den senaste tiden, sovit och sovit men inte kännt mig utvilad.
Så nu kanske allt vilande och antibiotikan hjälpt och gjort nytta!


Ooo längtar till min födelsedag och midsommar!
Vet att det är några dagar dit, men eftersom att jag ser framemot det så mycket så kan jag inte låta bli att planera klädsel till dom dagarna. Vet precis vad jag vill ha på mig, GE MIG!


Den vill jag ha!

Jumpsuits, klänning och shorts är vad min garderob kommer att bestå av i sommar.
Så därför har jag beställt min första jumpsuit.




Nu ska jag gå ut och hänga upp tvätten.
//Unni


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej! Var har du hittat den vita jumpsuiten? jättesnygg!

2011-08-04 @ 13:55:48
URL: http://emilienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0