Soool

Sitter ute på framsidan och bara njuter av livet just nu.
Wiggo ligger på sin filt och leker, jag sitter och små pillar på datorn.
Är ju sånt underbart väder, hela 26 grader varmt i skuggan! :O :)
Så idag har jag passat på att vara ute och fixat lite, har skurat vagnen och utemöbler, tvättat och hängt ut de i solen.
Så idag känner mig mycket duktig!
Fick även lite besök av Wiggos g-mormor, så då blev det lite fika. :)
Besök blir det även i morgon, men inte av g-mormor utan utav Claudia :)
Får se om Sandra också kikarför, hoppas hoppas!


I veckan händer det lite saker, på måndag är det dags att väga och mäta Wiggo.
Ska bli spännande, sist vägde han 6770 g och var 63 cm. Så nu väger han nog en bra bit över 7.
På tisdag är det möte på schemat, ett möte som gör mig nerrvös som tusan.
Jag hoppas att det kan bli något bra utav mötet och att det även blir det framåt.
Annars händer det inte så mycket, troligtvis blir det Västerås.
Har spenderat mycket tid i Västerås nuden sensate tiden, och självklart har jag gjort det hemma hos Hanna. :)
Känns konstigt att vara hemma, tomt och tyst.

Har lite bilder som jag tänkte att jag skulle lägga upp, men har inte lagt in dom på datorn än.
Så dom får jag lägga upp senare.

Nu ska jag fortsätta med tvätten och sen gosa med Wiggo innan det är dags för sängen.

//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0