Borta bra men hemma bäst?

Så är det inte riktigt just nu, för just nu är det tvärtom.
Har spenderat dom senaste dagarna hemma hos Hanna och hennes pojkar.
Åkte dit i fredags för lite party, en myckte rolig kväll! :)
På lördagen kom Wiggo, så blev vi kvar till söndagen.
Åkte hem till Kila och sov natten där, sen bar det av till Hanna på måndagen och vi har ännu inte kommit hem.
Men snart så är vi hemma, men det blir inte länge vi blir hemma. För i morgon bär det av till Falun och där blir vi tills på söndag. Som sagt, borta bra men hemma bäst? Näää, det stämmer inte alls just nu!

Har vart riktigt sköna dagar hos Hanna, tagit det lungt, lekt med pojkarna, käkat god mat, skulle kunna sammanfatta det allt istället med att vi bara "vart" Och det finns inget bättre än när man bara "är"
Har vart super trevligt och mysigt!
Så detta hoppas jag kan göras om. Och blir det de, ja då är det jag som står för maten!
Skulle ju vara roligt om dom kom och hälsade på mig och Wiggo, men det är enklare för oss att ta oss till dom.
Men när jag flyttat till Västerås kanske man kan få bjuda över dom på mat.

Wiggo har kommit in i någon period då han inte vill äta och sova som han gjort tidigre.
Period och period, kanske kan vara så att han håller på att ändra sina vanor.
Kan ju även vara så att det är väldigt mycket som händer för han.
Först har vi vart borta en hel del, ny mat, en tand är på väg, så det är väl inte så konstigt om han reagerar så som han gör.
Och i lördags blev han 4 månader!
Grattis min lilla prins! :)


Nu ska jag låna en bok och sen ta och åka hem.

//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0