5 månader

Glad, lycklig, mår så där otroligt bra.
En känsla som beskrivs som att det flyger blommor runt mig.
Känner mig så där otrligt glad och stark, nästan som att jag skulle ha någon slags superkraft.
En superkraft som kommit från ingenstans och som är mer än välkommet.

Trots all den glädje och lycka som svävar runt i kring mig så kommer det plötsligt tårar, tårar från ingenstans.
PLÖTSLIGT så är jag gråtfärdig för några minuter.
Vet inte vad vi ska kalla det för...
Samtidigt som det är jobbigt att det kommer från ingenstans så är det skönt att gråta lite.
Och ibland så är det faktist inte bara ledsna tårar utan även glädjetårar.
Är inte det lite lustigt att det finns glädjetårar, tårar är ju något som hör ihop med ledsamhet.



I tisdags blev Wiggo stor kille, han blev hela 5 månader.
Förstår inte hur tiden kan ha gått så fort!
Om mindre än 1 månad så är han 1 halv år!
Min stora starka lilla prins. <3





 //Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0