Vilken morgon!

Vilket mysigt sätt att börja dagen med.
Skulle byta blöja på Wiggo, bort med blöjan, tvätta, skulle precis ta en ny blöja.
Nej men då såg jag att det kom bajs, i ren reflex sätter jag dit handen!
Kan säga så mycket som att han var ju inte direkt åt det hårda hållet, TVÄRTOM!
Brukar inte vara känslig när det gäller bajs och sånt, men då trodde jag att jag skulle spy.
Fint att det blev precis innan frukosten också!
Wiggo vart glad i varjefall, överlycklig om jag ska vara lite mer exakt.
Lyckotjut och skratt, troligt vis för att hans mamma gjorde konstiga spyljud och för att det var skönt och bajsa.
Har inte så mycket mer att säga förutom, Tack Wiggo!


Efter att ha samlat mig så blev det frukost. (Nä fy, nu mår jag illa igen!)
Wiggo har ju börjat få gröt och även jag också.
Wiggos gröt, den är så god! Så här kommer det att bli dyra frukostar om jag ska fortsätta äta hans gröt.
Får äta den någon gång ibland bara, när det blir lyxfrukost! :)

Nu ska vi lata oss i soffan.
//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0