Tack för igår!

Av olika orsaker så är nu bloggen låst.
Tänker inte gå in på varför mer än att jag inte vill att vem som hälst ska kunna läsa om oss.


Igår blev stod det Hanna+fam på schemat, det innebar att jag och Wiggo skulle ta oss dit och umgås lite.

Resan till Hanna den blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig....
Av någon aledning så satte jag mig på fel buss, det blev en en tur till gryta!
Kan ju säga att jag fick åter igen se en ny del av Västerå.
Visst är det roligt att se lite nya saker eller delar, men inte när man har en hungrig son eller håller på att gå av på mitten av smärta av allt man bär.
Men efter att ha åkte gryta runt så kom vi äntligen fram till stan igen och jag kunde nu sätta mig på rätt buss. :)

Väl framme så blev till att äta god mat, prata skit, spela tvspel (har aldrig haft så mycket hansvett tidigare!)
En kväll som innebar att bara vara :)
En mycket välbehövlig och trevlig kväll och även natt.
Sov borta med Wiggo för första gången, ja förutom mormor då.
Och det märktes på Wiggo att vi var på ett nytt ställe, kunde inte riktigt komma till ro när han skulle sova.
Vanligt vis så sover han hela nätterna, men natten till idag blev inte så.
Efter mycket spring fram och tillbaka till hans säng så fick han tillslut sova hos mig.
Blev lite trångt, men det är bara mysigt :)


Nu har jag lagt Wiggo och nu myst upp mig i soffan, och det är där jag tänker spendera min tid ikväll.
Trodde inte att det skulle bli nå onyttiga smaskiga saker att stoppa i sig ikväll efter allt jag stoppade i mig igår.
Men det råkade bli så att lite onyttigheter kom med hem, så nu tänker jag moffa i mig allt gott och njuta av det! :)

Idag är det ingen vanlig dag, ne det är det absolut inte. För det är faktiskt så att Wiggo blir 15 veckor idag!
Hipp hipp hurra hurra för min stor kille! :)

//Unni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0