Så liten och så underbar

                    Sitter och kollar på kort sen förlossningen,                   
kan inte förstå att Wiggo vart så liten.
Han är så liten och skör, min lilla lilla prins!
Känslan när jag fick upp han på magen var helt
otrolig, en känsla som inte går att beskriva med ord.
Han var så pytte pytte liten, det första han gjorde när
han kom upp var att titta på mig med sin underbart fina
ögon och sen sökta han efter bröstet.
När jag tittar på han idag så känner jag lycka
och kärlek, en lycka och kärlek jag aldrig kännt förut.
Det mesta med barn är obeskrivligt, för det är så
mycket känslor som man inte kan beskriva.
Tittar jag på han idag så förstår jag inte hur han
fått plats i magen, det är helt otroligt!
Tiden går ju så snabbt, nu är han över 60 cm lång
och väger närmare 7 kg.  Det kanke inte är jätte stor
skillnad från när han föddes, men för mig är det de.
Älskar min lilla prins!


 



//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0