Lördag lördag sen söndag

Lördag lördag och åter lördag.
Den här lördagen bjöd på städ och tvätt, så nu är det rent och fint.
Tvätten är inte färdig, men snart är den det.
Kvällens schema är barnvakt, JAG ska vara barnvakt :)
En liten Wiggo och 2 barn till, kommer nog att gå bra. Dom är ju lite äldre och kan göra saker och ting lite mer än vad Wiggo kan ;)
Så när alla barnen sussar ikväll ska jag gosa ner mig i soffan hos A och bara slöa.

Söndag är det i morgon, vanligt vis så är det dagen då man slöar för mig.
Men någon sån dag vill jag inte ha i morgon.
Vill göra nått, nått litet eller kanske något STOOORT.
Nej, nått stor blir det inte...
Antadligen så kommer det bli att vi myser i soffan och latar oss i varjefall.

Är så grymt sugen på att tatuera mig!!
Har ett litet humm om vad jag vill göra, men så är det ju de där med vart man ska göra det och kostnaden.
Nån som har tips om vart och vem man kan göra det?

Får snart besök av Wiggos G-mormor, så jag lär gå och sätta på lite kaffe nu.

//Unni

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet :P Jag insåg de när jag såg den där bilden ;D

2010-04-25 @ 14:49:54
URL: http://siennarock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0