Jag vill sitta!

Är helt slut efter all frisk luft jag fått i mig idag. :)
Har suttit ute i solen hela dagen, druckit kaffe i mängder och bara mått bra. :)
Självklart så har jag gjort lite nytta så som att städa udan lite här hemma och tvättat lite.
Och äntligen kan man hänga ut tvätten på tork! De luktar så gott när man hänger tvätten ute. :)

Så fick vi besök av G-mormor, Kirre och Wiggos mormor.
Blev gott fika och prat ute i solen :)
Wiggo fick mycket uppmärksamhet, vilket han gillar starkt.

Wiggo växer och utvecklas för varje dag som går.
Han har "pratar" och skrattar jätte mycket. Så roligt att höra och se på han när han gör det. Blir glad i hela kroppen! :) Så har han börjat med något nytt, han försöker att dra sig upp för att sitta. Vilket inte riktigt går som han vill. Och då blir det inga glada miner. Men snart så kommer han fixa det och bli glad. :)
Snart ska han få börja smaka lite gröt och sen lite potatis. Det ska bli riktigt roligt!
Fram med kameran, detta får inte missas!

Nu är det 5:e kvällen i rad som han somnar själv i sin säng. :)
Hoppas att det håller i sig, men det tror jag nog att det gör.
Han sovtide har inte ändrats, så som han sover nu har han nog sovit i typ 2 månader.
Visst förut så somnade han senare på kvällen, men fortfarande så sov han hela nätterna.
Nu är det läggdags strax efter 20 och dags att vakna vid 6-8 tiden.
Matvanorna håller också i sig, 150 ml varannan timme.
Ska han fortsätta äta så här kommer han bli en riktig tjockis :P

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla lite på tv innan det är dags för mig att sussa.

//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0