Jag njuter av att det är vår.

Vilket underbart väder! Så sjukt skönt med sol och värme, ÄNTLIGEN!
Har spenderat dagen ute på baksidan i solen, druckit kaffe och ätit glass.
Tagit promenader och bara njutit av dagen och det fina vädret.
Hoppas att det håller i sig! :)

Blev dock inte bara sol och mys, blev även en sväng in på akuten...
Då jag kissade blod i mängder i katetern. Försökte att få en tid på vårdcentralen, men dom ville inte ta emot mig.
Så dom skickade mig vidare till akuten. Och vad gjorde dom där som dom inte kunnat göra på vårdcentralen??
 Kom inte fram till vad orsaken var till detta, men dom tog bort katetern (TACK) Skulle jag inte kunna kissa eller att jag fortsätter kissa blod, ja då skulle jag genast komma tillbaka.
Kan dom inte bara fixa ett rum åt mig så jag kan flytta in där i stället?!
Snälla, vad har jag gjort för ont för att förtjäna det här?
Gör mig frisk! Och inte bara för nån dag!


Jaja, nog skrivet om de sjuka!
I morgon väntar en ny dag och nya tag, så nu tänker jag göra mig klar för sängen.

//Unni


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska be till Gud för Er idag!

2010-04-12 @ 23:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0