Fint väder innebär promenad.

Det ser ut att bli riktigt fint väder idag med! :)
Blir så glad i hela kroppen när det är fint väder. Tror det finns en till som gillar när det är fint väder, för då kan man ligga i sin vagn och sova ute i solen.

Den här dagen har inte allt för mycket att erbjduda, som det ser ut nu är det tvätt och en promenad på schemat.
Önskar att det var mer, men jag får väl vila lite inför morgondagen. För i morgon är det riktigt mycket!

Vårdcentralen och ta bort katetern (äntligen blir jag av med den!)
Ska till BVC med Wiggo, vaccination
Skriva ut papper
Ringa lite samtal
Handla
Banken
Polisen

Idag vaknade Wiggo 05.45, då hade han sovit nästan 10 timmar då han somnade klockan 20.00 igår kväll.
Han somnar alltid mellan 20-21 tiden, men oftast vid 20 tiden. Då somnar han själv i sin säng och sover där hela natten fram till allt mellan 5-8. En duktig kille och som är snäll mot sin mamma. :)
Nu har han vart vaken i ca 1 timme och nu är det dags att sussa lite till, så nu tänker jag passa på att ta mig en lite tupplur efter den dåliga natten.

//Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0